W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.

PCPR

Jolanta CHOWANIEC
Dyrektor PCPR
tel. 77 461 33 81 wew. 32
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elżbieta BIERNAT
Główna księgowa
tel. 77 461 33 81 wew. 39
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Magdalena PRZEMUS
Referent ds. kadr i inwentaryzacji
tel. 77 461 33 81 wew. 37
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zespół ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej

Joanna HRECZKOWSKA 
Starszy specjalista pracy socjalnej
tel. 77 461 33 81 wew. 33
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Irena BROLIK
Starszy specjalista pracy socjalnej
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej


Janina KRUK
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew. 31
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna FERDYNUS-SZŁAPA
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agnieszka JASKULSKA
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna SZOŁTYSIK
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew. 31
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna MAKOWSKA-WRÓBEL
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna NOCOŃ
PSYCHOLOG
tel. 77 461 33 81 wew.38
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zespół Pomocy Osobom Niepełnosprawnym


Aleksandra NICIEJEWSKA

Referent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bożena OSTROWSKA
Sekretarka
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agata HORABIK
Rreferent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Magdalena Morawiec
Referent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności

Justyna KOMPALA
Przewodnicząca Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
tel. 77 461 39 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zuzanna Biała
Pracownik Socjalny
tel. 77 461 39 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich..

Data publikacji strony internetowej: 2016-09-22. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2016-09-22.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
  • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
  • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
  • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Wyłączenia:
  • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
  • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-26. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Magdalena Przemus, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 461 33 81 wew. 37. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

  1. Do budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich prowadzi jedno wejście od strony ulicy Marka Prawego.
  2. Korytarze, platforma, schody są ogólnodostępne.
  3. Przy głównym wejściu znajduje się platforma (dźwig) dla osób niepełnosprawnych.
  4. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  5. W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
  6. Wejście nie jest  zabezpieczone bramkami.
  7. W budynku nie ma windy.
  8. Przed budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  9. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  10. Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby minimum trzy dni przed wizytą w PCPR.

Aplikacje mobilne

Brak aplikacji mobilnej.  

Podkategorie

W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące  udostępnianie informacji publicznych.

COM_CONTENT_READ_MOREO informacji publicznej

Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.

COM_CONTENT_READ_MOREPomoc BIP

W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności

COM_CONTENT_READ_MOREInformacje prawne