- Regulamin organizacyjny Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie dostępny w załącznikach.
- Uchwała zmieniająca Regulamin organizacyjny Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie dostępny w załącznikach.
- Uchwała nr. 314 zmieniająca Regulamin organizacyjny.
- Dodano schemat organizacyjny i uchwałę 2021.
- 28.07.2021 dodano Uchwałę 445/2021
- 28.07.2021 dodano Uchwałę 451/2021
- Uchwała nr 508/2021 zmieniająca Regulamin organizacyjny
- 4.04.2022 dodano: Uchwała 563/2021
- 4.04.2022 dodano: Uchwała 589/2022
- 4.01.2023 dodano: Uchwała nr 734/2022.
- 13.07.2023 dodano: Regulamin Organizacyjny z dnia 03.07.2023r.
- 22.01.2024 dodano: Uchwała 950
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Bożena Ostrowska
- Wytworzony przez: Bożena Ostrowska (Redaktor BIP PCPR w Strzelcach Opolskich)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Regulamin organizacyjny
- Odsłony: 13013
Schemat Organizacyjny Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich dostępny jest w załącznikach.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Bożena Ostrowska
- Wytworzony przez: Bożena Ostrowska (Redaktor BIP PCPR w Strzelcach Opolskich)
- Nadrzędna kategoria: Organizacja
- Kategoria: Schemat organizacyjny
- Odsłony: 16219
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności
ma zastosowanie do strony internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich.
Data publikacji strony internetowej: 2016-09-22. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-28.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-26. Data aktualizacji oświadczenia: 2022-03-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Katarzyna Kapica, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 461 33 81 wew. 39. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
-
Do budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich prowadzi jedno wejście od strony ulicy Marka Prawego.
-
Korytarze, platforma, schody są ogólnodostępne.
-
Przy głównym wejściu znajduje się platforma (dźwig) dla osób niepełnosprawnych.
-
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
-
W budynku znajduje się pętla indukcyjna.
-
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
-
W budynku nie ma windy.
-
Przed budynkiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich znajduje się jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
-
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
-
Istnieje możliwość skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby minimum trzy dni przed wizytą w PCPR.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnej.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Bożena Ostrowska
- Wytworzony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op. (Dyrektor PCPR w Strzelcach Op.)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Koordynator dostępności
- Odsłony: 14602
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż:
Klauzula informacyjna dot. Przetwarzania Danych Osobowych |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem danych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich(47-100) przy ul. Chrobrego 5. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , za pośrednictwem ePUAP, pisemnie na adres siedziby administratora lub osobiście w siedzibie administratora.. |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub tel. 77 440 17 82 |
CELE PRZETWARZANIA |
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
-art. 6 ust. 1 lit. c) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (obowiązek prawny – Kodeks Pracy) -art. 6 ust. 1 lit. b) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy) -art. 6 ust. 1 lit. a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (zgoda – wyrażona poprzez wyraźne działanie potwierdzające tj. przesłanie dokumentów aplikacyjnych) -art. 6 ust. 1 lit. a) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (zgoda) |
ODBIORCY DANYCH |
Pani / Pana dane osobowe mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w szczególności usługi takie jak obsługa procesu rekrutacji, systemów informatycznych, niszczenia dokumentów, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani / Pana dane będą przetwarzane: |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
Przysługuje Pani / Panu prawo:
|
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres : Stawki 2, 00-193 Warszawa Telefon : 22 531 03 00 |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych w zakresie wskazanym w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Konsekwencją niepodania tych danych może być wykluczenie kandydata z prowadzonego postępowania rekrutacyjnego. Podanie pozostałych danych ma charakter dobrowolny i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. |
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE |
Pani, Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane |
Podkategorie
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 67
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 1
Podstawy prawne Liczba artykułów: 1
Statut Liczba artykułów: 1
Organizacja Liczba artykułów: 2
Schemat organizacyjny Liczba artykułów: 1
Regulamin organizacyjny Liczba artykułów: 1
Działalność Liczba artykułów: 16
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Aktualności Liczba artykułów: 16
Sprawozdania Liczba artykułów: 22
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Sprawozdania z działalności PCPR Liczba artykułów: 7
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 6
Ocena zasobów Pomocy Społecznej Liczba artykułów: 6
Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Liczba artykułów: 2
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 25
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
Ważne adresy Liczba artykułów: 1
RODO Liczba artykułów: 2
Koordynator dostępności Liczba artykułów: 5
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO Liczba artykułów: 1
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI Liczba artykułów: 1
Raport o stanie dostępności Liczba artykułów: 1
Ogłoszenia Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 8
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Plan postępowań Liczba artykułów: 4
Tryb podstawowy Liczba artykułów: 4
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów od 1.01.2021r., poprzednie ogłoszenia dostępne są pod zakładką "Poprzednia wersja BIP"