PCPR
Jolanta CHOWANIEC
Dyrektor PCPR
tel. 77 461 33 81 wew. 32
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elżbieta BIERNAT
Główna księgowa
tel. 77 461 33 81 wew. 39
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Magdalena MORAWIEC
Referent ds. kadr i płac oraz spraw organizacyjnych
tel. 77 461 33 81 wew. 37
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna KAPICA
Młodsza księgowa
tel. 77 461 33 81 wew. 39
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej
Małgorzata KAWALEROWICZ
Referent ds. pieczy instytucjonalnej i pomocy społecznej
tel. 77 461 33 81 wew. 33
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Irena BROLIK
Kierownik zespołu ds. pieczy zastępczej i pomocy społecznej - starszy pracownik socjaln
tel. 77 461 33 81 wew. 35
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół ds. rodzinnej pieczy zastępczej
Janina KRUK
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew. 31
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Katarzyna FERDYNUS-SZŁAPA
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Aleksandra WOJDYŁA
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Pedagog
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Julia BARTOSZEK
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew. 31
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Leokadia WYPCHOŁ
Młodszy koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
tel. 77 461 33 81 wew.40
tel. 77 402 70 53
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna NOCOŃ
PSYCHOLOG
tel. 77 461 33 81 wew.38
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zespół Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
Aleksandra NICIEJEWSKA
Referent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bożena OSTROWSKA
Młodszy referent
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Agata HORABIK
Rreferent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Paulina PYTO
Referent ds. osób niepełnosprawnych
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna BOMERSBACH
Młodszy referent
tel. 77 461 33 81 wew. 34
tel. 77 402 70 53
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Justyna KOMPALA
Przewodnicząca Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
tel. 77 461 39 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wiktoria PSIUK
Referent ds. Obsługi Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
tel. 77 461 39 01
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Bożena Ostrowska
- Wytworzony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op. (Dyrektor PCPR w Strzelcach Op.)
- Nadrzędna kategoria: Biuletyn Informacji Publicznej
- Kategoria: O BIP
- Odsłony: 44137
Raport o stanie zapewnienia dostępności dostępny w załącznikach
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op
- Wytworzony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op. (Dyrektor PCPR w Strzelcach Op.)
- Nadrzędna kategoria: O BIP
- Kategoria: Raport o stanie dostępności
- Odsłony: 5807
WNIOSEK W ZAŁĄCZNIKACH
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op
- Wytworzony przez: Dyrektor PCPR w Strzelcach Op. (Dyrektor PCPR w Strzelcach Op.)
- Nadrzędna kategoria: Koordynator dostępności
- Kategoria: WNIOSEK O ZAPEWNIENIE TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO
- Odsłony: 4143
Podkategorie
Biuletyn Informacji Publicznej Liczba artykułów: 67
Podstawowe informacje Liczba artykułów: 1
Podstawy prawne Liczba artykułów: 1
Statut Liczba artykułów: 1
Organizacja Liczba artykułów: 2
Schemat organizacyjny Liczba artykułów: 1
Regulamin organizacyjny Liczba artykułów: 1
Działalność Liczba artykułów: 16
W tej części Biuletynu udostępniane są informacje o działalności Przykładowej Instytucji - źródła programów i planów działania, strategie, programy, plany, projekty oraz raporty i sprawozdania z ich realizacji.
Aktualności Liczba artykułów: 16
Sprawozdania Liczba artykułów: 22
W tym dziale prezentujemy informacje o planach finansowych Przykładowej Instytucji oraz sprawozdaniach z ich realizacji, konstruowaniu planów finansowych oraz o majątku, jakim zarządza Przykładowa Instytucja.
Sprawozdania z działalności PCPR Liczba artykułów: 7
Sprawozdania finansowe Liczba artykułów: 6
Ocena zasobów Pomocy Społecznej Liczba artykułów: 6
Sprawozdanie z realizacji Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Liczba artykułów: 2
Kontrole i audyty Liczba artykułów: 0
Ta część Biuletynu przeznaczona jest na publikację dokumentacji przebiegu i efektów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz stanowisk, wniosków i opinii podmiotów je przeprowadzających.
Załatwianie spraw Liczba artykułów: 0
W tym dziale publikujemy informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji. Można tutaj również pobrać wzory wniosków i formularzy.
O BIP Liczba artykułów: 25
W tym dziale znajdą Państwo ogólne informacje o Biuletynie Informacji Publicznej, pomocne instrukcje oraz dane kontaktowe administratorów i redaktorów BIP.
O informacji publicznej Liczba artykułów: 7
W tym dziale znajdują się szczegółowe omówienia zasad dostępu do informacji publicznej oraz przepisy prawne regulujące udostępnianie informacji publicznych.
Pomoc BIP Liczba artykułów: 3
Na tej stronie znajdują się odnośniki do informacji, które mogą pomóc w korzystaniu z Biuletynu Informacji Publicznej Przykładowej Instytucji.
Informacje prawne Liczba artykułów: 3
W tym dziale znajdują się oświadczenia prawne wydawcy BIP – warunki korzystania z serwisów internetowych wydawcy, w tym z BIP, polityka prywatności, oświadczenie o dostępności
Redakcja BIP Liczba artykułów: 1
Ważne adresy Liczba artykułów: 1
RODO Liczba artykułów: 2
Koordynator dostępności Liczba artykułów: 5
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO Liczba artykułów: 1
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI Liczba artykułów: 1
Raport o stanie dostępności Liczba artykułów: 1
Ogłoszenia Liczba artykułów: 10
W tym dziale znajdują się zestawienia ogłoszeń, komunikatów i obwieszczeń Przykładowej Instytucji w sprawach zamówień publicznych, w sprawach naboru na wolne stanowiska pracy oraz innych .
Zamówienia publiczne Liczba artykułów: 8
Ustawa o zamówieniach publicznych nałożyła na wszystkie podmioty realizujące zadania publiczne obowiązek umieszczania w Internecie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Na tej stronie zestawiono ogłoszenia o wszczęciu postępowania. Ogłoszenia o wynikach przeprowadzonych przetargów, ich unieważnieniu oraz inne zamieszczono w dziale Wyniki postępowania.
Prosimy o śledzenie ogłoszenia do momentu składania ofert z uwagi na możliwość pojawienia się zmian w treści ogłoszenia (np. odpowiedzi na pytania oferentów)
Plan postępowań Liczba artykułów: 4
Tryb podstawowy Liczba artykułów: 4
Praca w Przykładowej Instytucji Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się informacje o aktualnie prowadzonym naborze pracowniczym do Przykładowej Instytucji i wynikach naboru.
Nabór kandydatów Liczba artykułów: 1
Na tej stronie znajdują się ogłoszenia o naborze kandydatów od 1.01.2021r., poprzednie ogłoszenia dostępne są pod zakładką "Poprzednia wersja BIP"